Kontakt
Ofte stillede spørgsmål:
Hvornår ankommer min ordre?
Linket til at spore ordren kan findes i din indbakke i den e-mail, vi sendte dig som bekræftelse på modtagelse af ordren
Ordreændring
Det er ikke muligt at ændre en ordre, der allerede er betalt, fordi der er udstedt et skattedokument for den. Efterkravsordrer kan ændres, send os venligst en e-mail med dit ordrenummer og hvilke varer du vil tilføje.
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelsesmail
Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelsesmail, skal du først tjekke din mappe "Spam" eller "Uønsket mail", hvor mailen muligvis er blevet placeret ved en fejl. Hvis du finder den, skal du markere den som "Ikke spam". Tjek også mappen "Promoveringer" eller "Bulk", især hvis du bruger Gmail eller lignende tjenester. Bekræft også, at den angivne e-mailadresse ved bestillingen er korrekt – en fejl i adressen kan være årsagen til manglende levering. Hvis du stadig ikke kan finde mailen efter disse kontroller, skal du ikke tøve med at kontakte vores kundesupport, som gerne hjælper dig.
Adresse for bytte/retur:
se afsnit Bytter og returneringer
Kundesupport:
info@ferwer.dk
Faktureringsoplysninger:
Topshelf s.r.o.
Bartoškova 1368/4
14000 Prag 4
Tjekkiet
momsnummer: CZ03476812
Bankforbindelse:
IBAN: CZ3420100000002100678619
SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX
Hvornår ankommer min ordre?
Linket til at spore ordren kan findes i din indbakke i den e-mail, vi sendte dig som bekræftelse på modtagelse af ordren
Ordreændring
Det er ikke muligt at ændre en ordre, der allerede er betalt, fordi der er udstedt et skattedokument for den. Efterkravsordrer kan ændres, send os venligst en e-mail med dit ordrenummer og hvilke varer du vil tilføje.
Jeg har ikke modtaget en ordrebekræftelsesmail
Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelsesmail, skal du først tjekke din mappe "Spam" eller "Uønsket mail", hvor mailen muligvis er blevet placeret ved en fejl. Hvis du finder den, skal du markere den som "Ikke spam". Tjek også mappen "Promoveringer" eller "Bulk", især hvis du bruger Gmail eller lignende tjenester. Bekræft også, at den angivne e-mailadresse ved bestillingen er korrekt – en fejl i adressen kan være årsagen til manglende levering. Hvis du stadig ikke kan finde mailen efter disse kontroller, skal du ikke tøve med at kontakte vores kundesupport, som gerne hjælper dig.
Adresse for bytte/retur:
se afsnit Bytter og returneringer
Kundesupport:
info@ferwer.dk
Faktureringsoplysninger:
Topshelf s.r.o.
Bartoškova 1368/4
14000 Prag 4
Tjekkiet
momsnummer: CZ03476812
Bankforbindelse:
IBAN: CZ3420100000002100678619
SWIFT/BIC: FIOBCZPPXXX